איך מנהלים ומיעלים את מערכת ניהול המכירות בארגון?

מערך המכירות בחברות הפצה ושיווק רבות, עובד ברובו מחוץ למשרד. בעוד אנשי המכירות מסתובבים בין הלקוחות השונים הפזורים ברחבי הארץ, המידע אודות הלקוחות וצרכיהם, מנוהל במשרד.  הפער הזה בין השטח למשרד, מהווה מכשול אדיר עבור אנשי השירות ועבור מערך הניהול הכללי בארגון. 

איך מגשרים על הפער? 

אפליקציות עבור אנשי מכירות הן הפתרון האולטימטיבי עבור סגירת הפער. באמצעות אפליקצייה לאנשי מכירות בשטח, ניתן לקבל את המידע בעת ביצוע העבודה בשטח, לבצע הזמנות, לגבות מלקוחות ואפילו להתעדכן בזמן אמת על מלאי קיים ועל מידע רלוונטי נוסף אשר עשוי לסייע בתהליך המכירה. 

אנשי השיווק והמכירות אשר בשטח, חייבים לקבל מידע עדכני על לקוחותיהם בזמן אמת ובאופן מקוון. המידע אשר מצוי במערכות ה-CRM וה-ERP של הארגון יכול לכלול את פרטי הלקוח, נתוני הגבייה, מחירונים שונים, דוחות מכירה, קטלוג תמונות, יעדי מכירה ועוד. 

פחות נסיעות יותר מכירות!

פתרון נוסף של אפליקצייה לאנשי מכירות בשטח מאפשרת למעשה לתכנן את מסלול איש המכירות בצורה דינמית, אוטומטית והכי חשוב – מתעדכנת בזמן אמת בהתאם למידע הקיים במערכת. כך, הסוכן מקבל תכנון חכם עבור סדר הביקורים שלו אצל הלקוחות, והתוצאה – מקסימום ביקורים במינימום מרחק וזמן!

הפתרון שלנו לאנשי המכירות בשטח

אנו בחברת אמודט, מאפשרים פתרון ייחודי אשר נשען על אלגוריתם בפיתוח אישי שלנו. באמצעותו, הסוכנים בשטח מקבלים את המידע העדכני ביותר, עם חישוב כלל הפרמטרים אשר מנתבים אותו גם לחסכון בזמן וגם להגעה אל הלקוחות החמים ביותר עם הדירוג הגבוה ביותר.

במודל זה המערכת מדרגת באופן אוטומטי (יש אפשרות שזה יהיה גם ידני) את הלקוחות למספר דירוגים על פי מספר פרמטרים לדוגמה סכום רכישה, אחוז רווחיות, אחוז החזרות,  מדיניות תשלומים ועוד. לאחר דירוג הלקוחות קובעים פרמטר של מחזוריות ביקור לקוח לפי דירוג לדוגמה דירוג A כל 10 ימים יש לבקר דירוג B כל 20 יום יש לבקר.

הפרמטרים שהמערכת מתחשבת בהם:

  • קודת התחלת  וסיום היום של איש המכירות (כתובות)
  • שעות העבודה של איש המכירות
  • ימי ביקור מסוימים, למשל אצל לקוח X ניתן לבקר רק ביום ג'
  • בהתאם למיקום הפיזי של איש המכירות
  • התחשבות בחגים וימי חופש

האלגוריתם 

לאחר הזנת כלל הנתונים הללו, מופעל אלגוריתם אשר יודע לבנות מסלול יומי לכל איש המכירות בצורה ספציפית אליו ולא לקוחותיו. כמו כן, רוב הנתונים מיובאים אל האפליקצייה ישירות ממערכות ה-ERP  וה-CRM  של הלקוח, כך שהמידע מעודכן במקום אחד ונשאב ישירות אל האפליקצייה ללא צורך בעדכון נוסף של המידע באפליקצייה.

היה ולא בוצע ביקור אצל לקוח מסוים, המערכת דואגת לקדם את הביקור הבא של אותו הלקוח ואינה ממתינה  למחזור הבא של הביקור. כלומר, המערכת אינה עובדת בצורה מעגלית של זמני ביקור בלבד, והיא דינמית לחלוטין. 

הצגת נתונים

האפליקציה מתחברת אל מערכת DASHBOARD מתקדמת אשר מציגה את מסלולי הסוכנים, נתוני הביצועים  לעומת היעדים שלהם, יעילות הסוכן, ציונים ועוד. את המידע ניתן לנטר ולפלטר בהתאם לפרמטרים השונים וכך לבדוק ולהעריך את יעדי המכירות אל מול התוצאות בפועל. 

לסיכום, אפליקציית אנשי המכירות שלנו מאפשרת לארגונים וחברות להגיע אל יותר מכירות, יותר גביה, יותר ביקורים ועבור מנהלי המערכת – שליטה ובקרה מקסימלית!!

מכירים אנשים נוספים שהמאמר הזה יכול לעזור להם? שתפו אותם!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב google

מאמרים נוספים

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו